• Artikelarkiv
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Tip os
  • Udebliver avisen
  • Kontakt/Info 
    • Kontaktoplysninger
    • Annoncer Print
    • Annoncer Net
    • Udebliver avisen
    • Prislister
    • Tryksager
  • TV program
Vælg nyheder fra
  • dit lokalområde 
      Sjælland
    • Albertslund
    • Allerød
    • Egedal
    • Fredensborg
    • Frederikssund
    • Furesø
    • Gentofte
    • Greve
    • Helsingør
    • Herlev
    • Hillerød
    • Hornsherred
    • Hvidovre
    • Hørsholm
    • Ishøj
    • Køge
    • Lyngby-Taarbæk
    • Roskilde
    • Rudersdal
    • Solrød
    • Jylland
    • Ebeltoft
    • Esbjerg
    • Favrskov
    • Fredericia
    • Grenaa
    • Haderslev
    • Hinnerup
    • Kalø Vig
    • Kolding
    • Norddjurs
    • Randers
    • Skanderborg
    • Syddjurs
    • Sønderborg
    • Tønder
    • Varde
    • Vejen
    • Vejle
    • Vojens
    • Aabenraa
    • Aarhus
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
I dag
5°
Nordsjællands Politi holder lukket fredag

Nordsjællands Politi holder lukket fredag

• Forside
  • Nyheder 
    • Lokale
    • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur 
    • Kulturnyheder
    • Det sker
    • Anmeldelser
    • Mig og kulturen
  • TV
  • Fotos
  • Debat 
    • Læserbreve
    • Skriv læserbrev
  • Tema 
    • Månedens opskrift
    • Uddannelse
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
  • Konkurrencer
  • A-Å 
  • Nyheder
  • Lokale
  • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur
  • Kulturnyheder
  • Det sker
  • Anmeldelser
  • Mig og kulturen
  • TV
  • Fotos
  • Debat
  • Læserbreve
  • Skriv læserbrev
  • Tema
  • Månedens opskrift
  • Uddannelse
  • E-paper
  • Midtuge
  • Weekend
  • Bil
  • Bolig
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Artikelarkiv
  • Konkurrencer
  • TV program
  • Kontakt/Info
  • Kontaktoplysninger
  • Annoncer print
  • Annoncer online
  • Udebliver avisen
  • Prislister mm.
  • Annoncer
  • Ugens annoncer
  • Tast-selv annoncer
  • Guide
  • E-Lokal Shop
  • Tryksager
  • Send os et tip
  • Om Cookie
  •  
  • Lokale sites
  • Sjælland
  • Albertslund
  • Allerød
  • Egedal
  • Fredensborg
  • Frederikssund
  • Furesø
  • Gentofte
  • Greve
  • Helsingør
  • Herlev
  • Hillerød
  • Hornsherred
  • Hvidovre
  • Hørsholm
  • Ishøj
  • Køge
  • Lyngby-Taarbæk
  • Roskilde
  • Rudersdal
  • Solrød
  •  
  • Jylland
  • Ebeltoft
  • Esbjerg
  • Favrskov
  • Fredericia
  • Grenaa
  • Haderslev
  • Hinnerup
  • Kalø Vig
  • Kolding
  • Norddjurs
  • Randers
  • Skanderborg
  • Syddjurs
  • Sønderborg
  • Tønder
  • Varde
  • Vejen
  • Vejle
  • Vojens
  • Aabenraa
  • Aarhus
Bil Bolig E-lokal shop Tryksager Guide
Tast-selv annoncer  
Ugens annoncer  
Fik du læst
Byfest i Vangede

Byfest i Vangede

Unge ideer til Natteravnene

Unge ideer til Natteravnene

Ny bølge af nummerpladetyverier og bilindbrud

Ny bølge af nummerpladetyverier og bilindbrud

Tricktyve havde fart på

Tricktyve havde fart på

Skriv læserbrev

Indlæg, der skal omhandle lokale emner, vil snarest kunne læses på vores netavis og bringes i den trykte avis, så snart der er plads. For at give så mange som muligt chancen for at komme til orde anmodes du om at skrive så kort som muligt, og maksimalt 300 ord. Husk navn og adresse, "anonyme" indlæg bringes ikke.

Overskrift

Skriv dit indlæg i boksen nedenunder

Afsender (Navn, Adresse)

Debatten lige nu

DEBAT: Lad os dog få liv på Munketorvet

Det gør mig ondt at læse hr. Buck-Larsens indlæg den 10. maj. Vi har da i allerhøjeste grad brug for lidt mere forretningsliv omkring os, hvis vi skal undgå, at det er som at leve i en udørken.Endelig skal man jo heller ikke glemme, at det skaber arbejde både under byggeriet og efterfølgende. Jeg...

14-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Genoptræning på Tranehaven er i verdensklasse

Man læser tit og ofte om ting, der ikke fungerer i vores sygehusvæsen. Jeg er simpelthen nødt til at fortælle en solstrålehistorie.Jeg har haft fantastisk god oplevelse med genoptræning af mit knæ, efter indsættelse af fuld knæprotese. Selve operationen var, for mig, en voldsom oplevelse, men den...

11-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: En reminder

Fire ud af fem au pair piger i Danmark er bosat i Gentofte Kommune. I en undersøgelse har kun 20 procent svaret, at de er meget tilfredse med deres ophold.Det er helt enkelt en skandale. Navnet 'Au pair' er fransk og betyder 'på lige fod'. Det vil sige, at det at tage en au pair pige i sit hjem,...

08-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tohjulet mobilitis

Cykling er sundt, sms er sjovt, kombinationen er livsfarlig.To gange i sidste uge har sms'ende cyklister været ved at puffe mig ud blandt bilerne på Strandvejen, fordi de i deres fuldkomne mangel på koncentration slingrede vildt fra side til side.Cykelstien er ellers bred og god, men ikke desto...

08-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT; Er det Margrethe Vestagers sande jeg?

Nu er DF og Radikale Venstre i gang med at tage fra 'de rige' i bl.a. Gentofte. Der er selvfølgelig en grund til, at Kristian Thulesen Dahl fra DF vil overføre så mange penge som muligt til det, der bliver kaldt Udkantsdanmark – han bor der nemlig selv - i en lille by I Midtjylland, der...

07-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Åbent brev til Eyvind Vesselbo

Jeg kan forstå, at du stiller forslag om, at ledende socialrådgivere og socialdirektører skal stilles til ansvar for de fejl, der sker i socialsager. Men kun i Jylland. Du behøver imidlertid ikke at rejse så langt, for hvad med fejl, som begås i Gentofte Kommune?Pengene bliver kastet efter unyttige ...

07-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Økonomisk overgreb på borgerne fra Nordvand og kommunen

Betal 20 måneders vandforbrug i løbet af det kommende år. Det er essensen af den omhyggeligt indpakkede forklaring fra Nordvand til borgerne i Gladsaxe og Gentofte kommuner. Grunden til denne groteske handlemåde glemmer man helt at give. Når man telefonisk beder om en forklaring, får man at vide,...

05-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: 18 procent af lægerne tager ikke telefonen

Man skal kunne komme i kontakt med sin praktiserende læge i dagtimerne mellem kl. 8 og 16. Det har lægerne forpligtet sig til i overenskomsten.Men i en undersøgelse, som Region Hovedstaden har foretaget, blev der ikke svaret hos 18 procent af lægerne. Hverken af lægen, sekretæren eller en...

04-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Hvor finder Gentofte 150 millioner kroner?

Med Mærsk McKinney-Møllers død forleden mistede Gentofte Kommune med ét slag en skatteyder af den helt store kaliber.Personlige skatteforhold er, i sagens natur, personlige. Derfor ved offentligheden heller ikke nøjagtigt, hvor meget Mærsk betalte i kommuneskat. Men en anonym politiker fra...

03-05-12 | Læs hele indlægget

Lyskrydset Strandvejen, Tuborgvej og Tuborg Boulevard

Det er begyndt at irritere mig at, bilisterne dytter af mig. Når jeg holder på Strandvejen - i det store lyskryds og skal ned ad Tuborg Boulevard - begynder bilisten bag mig at dytte. Men jeg skal holde tibage, der er grønt for lige ud, og grøn pil for dem, der skal ned ad Tuborgvej. Det skal man...

30-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Rettidig omhu

Der er én ting, der er sikkert her i livet, og det er, at man dør. Det er tilsyneladende kommet bag på de ansvarlige politikere i Gentofte Kommunes Kommunalbestyrelse, at dette også kunne ske for Mærsk Mc-Kinney Møller. Tænk, hvis Kommunalbestyrelsen havde anvendt hr. Møllers motto: 'Rettidig omhu' ...

24-04-12 | Læs hele indlægget

Madordning

Jeg er lidt skuffet over, at det kun er de negative oplevelser af maden fra Kram, der kommer i Villabyerne. Det er den samme mad, de får på plejehjemmet Egelunden 1.sal og på Rygårdscentret. Der er altid friske grønsager og frugt, og maden er veltilberedt og velsmagende. I tilgift er der et...

DEBAT: Vi venter stadig på broen

Christiansholms gangbro blev revet ned i januar 2011 grundet manglende vedligeholdelse. Forinden var vi ved grundejerforeningens generalforsamling blevet forsikret om, at en erstatning for den nedrevne bro ville blive etableret snarest efter, idet broen udgør et vigtigt rekreativt element for...

DEBAT: De ældre nedprioriteres

Det er trist at læse om de ældres dårlige oplevelser med kommunens service og madfabrikkernes formåen.Annelise Gotfredsen kritiserede i skarpe vendinger, at kommunen har sløjfet de ældres mulighed for at lade hjemmehjælpen købe ind i de butikker, som de ældre gerne vil handle i. Det har bl.a. ført...

17-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tranehaven er et fantastisk sted! - men maden er under al kritik

Det er nu sjældent, at jeg skriver læserbreve, men hvis debatten bliver for unuanceret, får jeg lyst til at blande mig, og det er sket nu - endvidere er hr. Kruses tone meget lidt klædelig!Jeg var indlagt på Tranehaven i knap tre måneder sidste forår - og jeg tabte 6 kg og min BMI var på 18,6, da...

13-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tillykke til 'Loppe-Finn'

Så lykkedes det alligevel - heldigvis. Stort tillykke til Finn og Co. fra Overførstergården, som atter er tilbage på pladsen bag ved Charlottenlund Station.Det er vi mange, der glæder os over!...

12-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Homovielser i fornuftens tegn

Sognepræst Christine Gjerris glæder sig til at vie homoseksuelle. Det er inderligt ligegyldigt, hvilket køn det pågældende par har, når blot de elsker hinanden, skriver hun i Villabyerne den 2. april.Og det lyder umiddelbart rigtigt og fornuftigt.Hvorfor skal vi bindes af en forældet tradition i...

DEBAT: Udligningstyranni straffer virksomhederne

Nu vil regeringen straffe hver borger i Gentofte Kommune med en årlig ekstra regning på knap 1.000 kr. i yderligere udligning til de såkaldte 63 fattige kommuner.I forvejen betaler hver borger i Gentofte Kommune næsten 28.000 kr. i årlig udligning. Gentofte kommune hører til de 35 kommuner, der...

DEBAT: En undren

Hvordan kan det være, at maden på Egelund 1. sal,  Rygårdscenteret er så velsmagende, i forhold til Tranehaven, begge steder får de mad fra Kram?...

11-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Svar angående Strandvejen 230b

Svar til Poul Sørensen:På baggrund af, som du skriver, 'jeg kender mine naboer som venlige mennesker', afviser du i dit læserbrev alle påstande om chikane af håndværkere, afsendelse af grimme sms'er mm. i forbindelse med renovering af Strandvejen 230b. Uden nogensinde at have mødt eller snakket med ...

10-04-12 | Læs hele indlægget

Tillykke til 'Loppe-Finn'

Så lykkedes det alligevel - heldigvis. Stort tillykke til Finn og Co. fra Overførstergården, som atter er tilbage på pladsen bag ved Charlottenlund Station. Det er vi mange, der glæder os over!...

DEBAT: Madservice på Tranehaven

Jeg blev ansat på Tranehaven for ca. otte år siden på apopleksiafsnittet. Dengang var der god mad og ægte liv for medarbejdere og patienter. Man behøvede ikke alle mulige krykkeforanstaltninger for at rose hinanden som i dag. Nu er jeg der ikke mere, men jeg kan kun støtte patienter i, at den nye...

DEBAT: Hvornår hjælper rådhuset borgerne?

Gazastriben eller lille Kosovo, sådan kalder man Skovshoved på rådhuset. Skovserne, mener man, er bare uenige om alt. Men hvorfor er de det? Tre læserbreve i Villabyerne for nylig viser det. De to klager over nabobyggerier, der er i strid med den bevarende byplan 21, den tredje kalder klagerne...

09-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: God mad på Tranehaven

Jeg er lamslået over kritikken af maden på Tranehaven.Det var jo netop noget af det, vi var enige om, de mennesker, jeg var der sammen med.Fantastisk god mad, vi fik og dertil dessert hver dag. Samtidig et fantastisk flinkt og dygtigt personale.Jeg tog fire kg på de 10 dage, jeg var på Tranehaven....

08-04-12 | Læs hele indlægget

Få ledere skeler til høj alder

Af Karin Hammerum, afdelingsformand Lederne Nord, Dyrehavevej 54, KlampenborgHar man overskredet sidste salgsdato på arbejdsmarkedet, når man runder de 60 år? Mit svar er nej. Heldigvis er langt størstedelen af lederne på de danske virksomheder enige....

06-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Når skovsere mobbes

Som svar til Charlotte Graversen, Heslehøj Allé 12 i Hellerup, angående ombygningen Strandvejen 230b.Når en bygherre sender en ansøgning til kommunen, må man naturligvis altid spørge om diverse forandringer.Når kommunen sender ansøgningen ud til nabohøring, må man også sige sin ærlige mening.Din...

05-04-12 | Læs hele indlægget

Maden på Tranehaven er god

Det er dybt rystende, og langt mere end 'skandaløst', at Villabyerne tillader sig at bringe så grove anklager mod maden på Tranehaven på baggrund af nogle mavesure Gentofte- og Hellerup-fruer, der er frustrerede over, at de ikke kan få deres daglige take-away fra diverse gourmet-butikker på...

04-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Maden på Tranehaven er ikke pengene værd

Hvis man skal være personlig, kan man i det mindste gøre sig den ulejlighed at sætte sig ind i, hvad man kommenterer.Mogens Steen Kruse er rystet over, at Villabyerne tillader sig at tage et emne op, som han ikke er enig i. Hans mor er indlagt på Tranehaven og er glad for maden. Det er dejligt at...

04-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Når skovsere mobbes

Som svar til Charlotte Graversen, Heslehøj Allé 12 i Hellerup, angående ombygningen Strandvejen 230b.Når en bygherre sender en ansøgning til kommunen, må man naturligvis altid spørge om diverse forandringer.Når kommunen sender ansøgningen ud til nabohøring, må man også sige sin ærlige mening....

29-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Udligningsordning – unfair konkurrence

Det er godt nok svært at være en vækstfremmende og arbejdsplads skabende kommune med dygtige hårdtarbejdende borgere, når en meget stor del af de hårdt tjente penge uden videre bliver givet væk.Den kommunale udligningsordning er jo en ren gavebod til kommuner i problemer. Jeg kan da godt forstå, at ...

27-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Fire kulturråd er gratis

I Villabyerne den 20. marts skriver Sahra Gille følgende:"Når krisen kradser, er der nogen der fejlagtigt tror, at det er kunsten, man skal spare på først".Det må stå for Sahra Gilles egen regning, selv har jeg altid haft kultur af alle arter med mig som en nødvendighed, en glæde. Sahra Gillle...

22-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tak for hjælpen

Fredag den 16. marts var jeg på vej til Charlottenlund Station for at tage toget 12.30 til Nørreport. Jeg kom så meget for tidligt, at jeg under passagen af fodgængertunnelen kunne høre toget 12.20 rulle ind på perronen.Dette bragte mig på den dårlige ide at løbe op ad trappen, hen ad perronen og...

22-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: B-breve

Jan Andersen skriver i et læserbrev i Villabyerne om, hvordan man kan spare penge ved at bruge det billigere B-brev. Det er et ganske godt råd, men når man sender sine breve som B-post, skal man dog være opmærksom på, at det billigere B-brev er to til tre dage undervejs og dermed koster mindre for...

21-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Kan vores børn da ikke have deres ting i fred?

Her til aften har vores store dreng fået stjålet sin cykel - igen - ved Kildeskovshallen, mens han har været inde og dyrke sin sport. Anden gang på kun fire måneder!!!...

21-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Kan et voldsoffer få en chance i Gentofte Kommune?

Dette brev er skrevet efter voldsofferet Malene Duus trådte frem og klagede over den behandling, hun fik. Hun kunne ikke få bygget et liv op. Jeg er dog i en værre situation end hende, da jeg har stået alene i mange år, og gennemgået nærmest uendelig smerte de sidste syv år.Jeg har været udsat for...

20-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: En stor tak

Hermed vil jeg gerne sige tak til Lin og Chiang Rai Wellness på Bernstorffsvej for den utrolige behandling, hun har givet min mand, efter han blev lammet i den ene side af en blodprop. Helt professionelt, men også med en rørende omsorg og stor entusiasme har Lin arbejdet med ham. Vi kom med...

20-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Onsgårdsvej og Hellerup Havn

Af Thorkil Brodersen, Hellerupvej 19, HellerupKære Hans Toft.Jeg skal tillade mig at anholde din udtalelse til TV2 Lorry om, at det er enhver bygherres ret til at bygge, hvad han (og formodentlig også hun) måtte have lyst til.En kommunes opgave er i nedkogt essens at skulle varetage to...

15-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Kommunes sidste nye overgreb topper

Af Leif Vilandt, Dyrehavevej 48, KlampenborgGentofte Kommunes Vej- og Parkchef, Niels Christian Kofoed, har lørdag den 10. marts nedtaget færdselstavlerne ved alle indkørslerne til de engelske rækkehuse.Dette er stik imod en enstemmig vedtagelse i Kommunalbestyrelsen på et byrådsmøde den 28....

DEBAT: Den lille besparelse

Af Jan Andersen, Ordrup Jagtvej 22 B, CharlottenlundDa vi alle i det daglige bør nedbringe vore omkostninger, har jeg et lille vink.Spar to kroner på hver brevforsendelse. Påfør B-post på kuverten. Brevet vil - grundet dyre frimærker og derfor ganske få brevforsendelser hos Post Danmark –...

DEBAT: Det syge væsen

Min oplevelse med det danske sygehusvæsens kan ligge på et lille sted, efter min søn hos egen læge fik konstateret en akut blindtarmsbetændelse.Klokken var på dette tidspunkt 10 om formiddagen. Der blev ringet efter en såkaldt kørsel 2, hvilket er en sygetransport lige under udrykningen.Det tog en...

DEBAT: Når voksne mobber...

Når man læser Tina Wilhelmsens indlæg i Villabyerne 6. marts 2012 får man indtryk af, at der er ved at blive opført et stort moderne hus i det idylliske Skovshoved. Et hus med nye 'wide screen' vinduer, og andre tiltag, der ikke harmonerer med områdets særkende.Bygherren er en god bekendt af mig,...

14-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Kultur for alle pengene

Når krisen kradser, er der nogen der fejlagtigt tror, at det er kunsten, man skal spare på først. Goethe skrev om kunsten og skønheden: "Man burde hver dag høre lidt musik, læse et godt digt, betragte et smukt maleri og, hvis det er muligt, sige et par fornuftige ord".Mon ikke der i debatten om et...

13-03-12 | Læs hele indlægget

Efterløn

Ikke mange ved, hvad de mister, hvis de får deres efterløn udbetalt i perioden den 1. april til den 1. oktober.Efterlønnen er samtidig en forsikring, hvis du en dag står som det grå guld uden mulighed for at få arbejde. Beholder du efterlønnen og står i den situation til at miste dit arbejde syv år,...

13-03-12 | Læs hele indlægget

S vil have helhedsplan

Kan kun give min fulde støtte til denne sag. Vi skulle jo nødig have hele vores smukke miljø, smadret.OK herfra....

12-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Vedrørende ombygning af Onsgårdsvej 25

For de fleste af kommunens borgere er miljøet omkring Hellerup Havn opfattet som bevaringsværdigt, kulturbærende og umisteligt, hvorfor ønsker om ændringer i bebyggelsen her burde behandles med ekstra opmærksomhed af politikere og embedsmænd i henhold til kommunens aktuelt vedtagne...

12-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Kulturhus er ikke en kommunal opgave

Vedrørende historie i Villabyerne den 6. marts om kulturhus i Danmarks Akvariums bygninger: Er det virkelig alvorligt ment, at Gentofte Kommune skal punge ud til noget, der må være en privat opgave?Kender man slet ikke til Danmarks vanskelige økonomiske situation, hvor lande i EU er ved at gå...

10-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tak til Tranehavens plejepersonale og terapeuter

Maden på Tranehaven har været udsat for en livlig debat, og jeg har da også givet udtryk for min holdning. Men når det er sagt, har jeg kun rosende ord tilovers for stedet.For et år siden blev jeg akut lammet af en nervesygdom. I dag mangler jeg kun yderligere muskelstyrke, før jeg er tilbage i...

09-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Er sejren over trængselsringen en Pyrrhus-sejr?

Lad mig starte med at lykønske borgmesteren og hans flertal i byrådet med at have medvirket til at lægge trængselsringen i graven. Og lad mig som Gentofte-borger i den forbindelse glæde mig over, at kommunen nu sparer nogle skattekroner på en retssag. Men, hr. borgmester, er det ikke en Pyrrhus-...

08-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: KulturAkvariet - et sted for alle!

Da jeg læste artiklen: 'Kommune anbefaler et nej til kulturskitse' af Jeppe Lund, ærgrede jeg mig. Jeg mener den giver udtryk for manglende indblik i, hvad foreningen reelt arbejder for og derved skaber et skævvredet billede af, hvad projektet går ud på.Et kunst- og koncerthus i Danmarks Akvariums...

08-03-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Hvad koster en skole?

De Radikale vil etablere en helt ny skole i Gentofte som svar på de udfordringer, vi har i forhold til at skaffe plads til alle de mange dejlige børn, som skal starte i skole efter sommerferien. I mandags (den 27. februar, red.) på Kommunalbestyrelsesmødet viste det sig, at det var – undskyld ...

07-03-12 | Læs hele indlægget

TV
Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
Digital oldemor: 93-årig vild med tablets
Digital oldemor: 93-årig vild med tablets
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Læserbreve - Top 10

DEBAT: Genoptræning på Tranehaven er i verdensklasse

DEBAT; Er det Margrethe Vestagers sande jeg?

DEBAT: En reminder

DEBAT: Lad os dog få liv på Munketorvet

DEBAT: Tohjulet mobilitis

DEBAT: Åbent brev til Eyvind Vesselbo

DEBAT: Økonomisk overgreb på borgerne fra Nordvand og kommunen

DEBAT: Hvor finder Gentofte 150 millioner kroner?

DEBAT: 18 procent af lægerne tager ikke telefonen

Når lovens lange arm rækker ud

Nyheder på e-mail
Modtag nyheder på e-mail hver dag
Forsiden netop nu
Efterlysning: Har du en brugt cykel for meget?

Efterlysning: Har du en brugt cykel for meget?

Mig & Kutluren: Brian Mikkelsen

Mig & Kutluren: Brian Mikkelsen

Hospital indrømmer: Sprængning af blindtarm kunne være undgået

Benjamins mor: Vi kunne have været sparet for meget

Benjamins mor: "Vi kunne have været sparet for meget"

Benjamin måtte vente et døgn på operation

Gymnasierne melder: Plads til alle

Gymnasierne melder: "Plads til alle"

Utålmodig mand bed buschauffør

Utålmodig mand bed buschauffør

Fiskehandler raser over busplaner

E-paper

Midtuge

Weekend

Villabyernes magasin

Sommer-udflugten

E-lokal Home

E-lokal Travel

First Horse

Fik du læst
To DM-titler til Gentofte

To DM-titler til Gentofte

Tyve på bestillingsarbejde efter dyre havemøbler

Tyve på bestillingsarbejde efter dyre havemøbler

Fremragende vekslekurs på Strandvejen

Fremragende vekslekurs på Strandvejen

Frygt for selvmord: Har du set Vagn?

Frygt for selvmord: Har du set Vagn?

loading...
Lokalavisen.dk - Sjælland

På baggrund af Benjamins sag rejser der sig naturligt en...

Danmarks største rovdyr hyggede sig på havnen

Se alle billederne: Amalie på Crazy Daisy

Ny reform: Her betaler hver borger 28.000 kr. i udligning

Ugens annoncer

Vælg en bestemt kategori - eller

se alle ugens annoncer
Guide - i dit lokalområde
Lån & Spar Hellerup
Holte Vinlager v/Claus Hegelund Nielsen
Skovshoved Sundhedscenter
Realmæglerne Ejendomsjuristern
Facebook

Mest læste

• Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
  • Politiet: "Skru nu din nummerplade fast... helt fast"
  • Fiskehandler raser over busplaner
  • Hospital indrømmer: Sprængning af blindtarm kunne være undgået
  • Benjamins mor: "Vi kunne have været sparet for meget"
  • Nordsjællands Politi holder lukket fredag
  • Benjamin måtte vente et døgn på operation
  • Pernille Aalund: Mænd er blevet overflødige
  • Ny bølge af nummerpladetyverier og bilindbrud
  • Utålmodig mand bed buschauffør

112

• Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
  • Nordsjællands Politi holder lukket fredag
  • Ny bølge af nummerpladetyverier og bilindbrud
  • Børnesikret kælderdør stoppede indbrudstyv
  • "Landevejsrøveri" i byen: Mand tvunget til at aflevere knallert
  • Slog de samme tricktyve til to gange?
  • Politiet: "Skru nu din nummerplade fast... helt fast"

Seneste læserbreve

• DEBAT: Lad os dog få liv på Munketorvet
  • DEBAT: Genoptræning på Tranehaven er i verdensklasse
TV - Mest sete
Køer lukkes på græs: Se dem hoppe og springe

Køer lukkes på græs: Se dem hopp...

Søndag var det køernes dag i Danmark. Og forårsfesten blev fejret p...

Ekskærester er guld værd

Ekskærester er guld værd

Foråret er over os og amorinerne er i luften. Det betyder, at flere...

Babes og vilde biler slippes løs i gaderne

Babes og vilde biler slippes løs...

Denne weekend afholdes International Racing Festival ved Carlsberg ...

DET SKER - i Gentofte og omegn
18-05
REVY på Teatret Bag Kroen
19-05
Gentofte Bogmesse
20-05
Orgelkoncerter af Johann Sebastian Bach
20-05
Jazztrio
I samarbejde med KULTUNAUT.DK
Se flere

loading...